امیر خلبان احسان ابراهیمی به همرزمان شهیدش پیوست
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 124
نویسنده : علی

 

امیر سرتیپ احسان ابراهیمی از جانبازان و خلبانان پیشکسوت نیروی هوایی ارتش به همرزمان شهیدش پیوست.

به گزارش روابط عمومی نهاجا،  امیرسرتیپ خلبان احسان ابراهیمی از جانبازان و خلبانان پیشکسوت جنگنده F14 دار فانی را وداع گفت.


وی که از جانبازان 50درصد جنگ تحمیلی و از همرزمان شهید عباس بابایی بود، افتخارات زیادی در کارنامه خود داشته و به همین منظور لوح تقدیری نیز از آیت الله خامنه‌ای رئیس جمهور وقت به دلیل رشادت در عملیات‌های دفاع مقدس دریافت کرده است.

 

گفتنی است امیر سرتیپ احسان ابراهیمی در سال 1335 در شهرستان اصفهان دیده به جهان گشود و در سال 1354 به نیروی هوایی ارتش پیوست، این پیشکسوت نیروی هوایی در سال 1361 پرواز خود را با هواپیمای F5 آغاز کرد و در سال 1366 به جرگه خلبانان F14 نیروی هوایی در آمد، وی که معلمی خلبان F14را نیز در کارنامه خود دارد در خروج اضطراری از هواپیما به افتخار جانبازی 50% نایل شد و در سال 1380 بازنشسته شد. وی روز سه شنبه در منزل شخصی خود پرواز ابدی خویش را انجام داد و به همرزمان شهیدش پیوست.





:: برچسب‌ها: نهاجا،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: